January 18, 2017

Jajecznica z ciecierzycą i sezamem

Dziś chcę przedstawić banalny przepis, mianowicie - jajecznicę. I nie byłoby w niej nic niezwykłego, gdyby nie fakt, że postanowiłam dziś zaszaleć, i na śniadanie zmajstrowałam sobie jajecznicę eksperymentalną. Jako że nie miałam ochoty na danie to podawane w klasycznej odsłonie (tj. z pomidorami bądź szczypiorkiem), a w swojej domowej spiżarni znalazłam resztkę ciecierzycy i sezam, i pomyślałam sobie - raz się żyje!

SKŁADNIKI

- 2 jajka
- masło ziołowe
- sezam
- ciecierzyca z puszki 
- sól, pieprz

PRZYGOTOWANIE

Na patelni rozgrzewam masło ziołowe (użyłam 1/4 ze 100 gram), następnie wbijam jajka, doprawiam solą i pieprzem białym do smaku i mieszam. Dodaję ciecierzycę, czekam aż jajka się zetną. Podaję na chlebie razowym posypane sezamem.




No comments:

Post a Comment